ד"ר טל כהן

שלושת הטיפים שיעשו לכם את היום בריא יותר

אכילת אגוזי מלך מסייעים בבעיות שיעול אכילת אורז מסייעת ביצירת חלומות נעימים וגם בחיזוק הזרע אכילת אספרגוס ידועה ברפואה המסורתית כמסייעת לפתיחת חסימות בכליות דר' טל כהן (טלכו) בעל Phd ברפואה אלטרנטיבית (AM)מטעם האוניברסיטה לרפואה משלימה בקלקוטה שבהודו (הפועלת תחת … להמשיך לקרוא

צפיות: 527, כניסות:
ד"ר טל כהן

10 טיפים לשמירה על השיניים

בצעו הסרת אבנית לפחות אחת לחצי שנה – על מנת למנוע דלקות ודמומי חניכיים צחצחו שיניים נכון – צחצוח לא נכון עשוי לפגוע בשכבת המגן של השן הקפידו על צחצוח השיניים לפני השינה – שאריות המזון הנותרות בפה נרקבים ועשויים … להמשיך לקרוא

צפיות: 633, כניסות:
פרשת השבוע

מבט לשבת וישלח חומש בראשית

בס"ד מבט לשבת וישלח חומש בראשית מעובד עפ"י שיחות הרבי מליובאוויטש זהירות – מתחזה כמוני, גם אתם מכירים אותו. טיפוס מוזר, "נודניק", עלוקה, שמגיע במפתיע ובתואנות שונות, בלי להודיע או לתאם מראש, בשעות לא שעות, ואפילו בשבתות ובחגים, בלי שום … להמשיך לקרוא

צפיות: 544, כניסות:
פרשת השבוע

מבט לשבת תולדות חומש בראשית

בס"ד מבט לשבת תולדות חומש בראשית מעובד עפ"י שיחות הרבי מליובאוויטש השליחות של כולנו ידוע הסיפור על אותו יהודי ששטח את דאגותיו וקשייו לפני אדמו"ר הזקן, רבי שניאור מלאדי, מייסד חסידות חב"ד ובעל התניא, והשיבו אדמו"ר הזקן: "הינך דואג רק … להמשיך לקרוא

צפיות: 653, כניסות:
להעשיר את התפריט בתבלינים "מחממים" – כמו: כורכום, שום, כמון ופלפל שחור. תבלינים אלו מחזקים את מערכת החיסון הכללית להרבות באכילת מזונות כתומים בימי החורף – כמו: גזר, בטטה, דלעת ודלורית. מזונות אלו מזינים את הגוף ומשפרים את החיסון. ארוחת בוקר מומלצת לחורף היא דייסת שיבולת שועל לעסות את כפות הרגליים במעט שמן שומשום – על פי רפואת האיורוודה ההודית, עיסוי כפות הרגליים והקרקפת בערב מחזק את הגוף (אגב, מריחת מעט שמן שומשום על החניכיים מעולה לטיפול בנסיגת חניכיים) להפחית צריכת מוצרי חלב, מזונות מטוגנים ומעובדים – המקשים על מערכת העיכול ומחלישים את המערכת החיסונית. כמו כן מומלץ להימנע ממאכלים מרים וחריפים בתקופת החורף ולהעדיף מאכלים מתוקים, חמוצים ומלוחים (במידה כמובן) לשתות תה זנגביל (ג'ינג'ר) עם דבש, קינמון וציפורן – מצוין לטיפול במחלות החורף השונות כמו גם לחיזוק הגוף והגנה מפניהן להרבות בשינה ולהפחית עיסוק בכושר – על פי הרפואה הסינית בחורף הגוף צריך לנוח ולהתחזק ולכן כדאי להשאיר את הפעילויות המאומצות לקיץ. כן מומלץ, על פי הרפואה ההודית, להגדיל תדירות קיום יחסי המין בחורף. הדבר מחזק את פעילות מערכת החיסון ומסייע למצב הנפשי לשתות יין אדום יבש – מעבר להשפעתו הטובה על הלב הוא נחשב כנוזל בריא בתקופת החורף. מומלץ לשלב בארוחות כבדות להוסיף שמן קוקוס לתפריט – שמן קוקוס הוא בעל תכונות אנטי ויראליות רבות עוצמה. מחסל וירוסי שפעת, הצטננות ועוד. יכול לשמש לטיגון או למריחה על פרוסה כמו מרגרינה. זהו שמן בריא שאף עושים בו שימוש להורדת משקל מומלץ לבשל ולאכול פטריות שיטאקי – יש להן כוח מחסן בלתי רגיל ללבוש בגדים עם צבעים מחממים כגון אדום או כתום – אלו משדרים לגוף אנרגיה מחזקת. כמו כן, מומלץ לחבוש כובע כיוון ש- 60% מחום הגוף אובד דרך הראש

10 טיפים לשמירה על הגב

הקפידו על משקל הגוף – משקל יתר פוגע בעמוד השדרה. זכרו שמעמוד השדרה יוצאים עצבים לכל אברי הגוף, כך שבריאות עמוד השדרה משפיעה על בריאות הגוף כולו הרדמו על הגב – שכיבה אופקית על הגב היא התנוחה המומלצת ביותר תפנקו … להמשיך לקרוא

צפיות: 662, כניסות:
סדרת הרצאות חדשה להורים לקטנטנים

סדרת הרצאות חדשה להורים לקטנטנים

מעון חומד של רשת המתנ"סים קרית טבעון, פתח בסדרת הרצאות חדשה בנושאי הורות. ויש טיפים בכתבה. "הורות היא משימה מאתגרת", אומרת הילה גליקסמן, מנהלת מעון חומד, של רשת המתנ"סים קרית טבעון. "זה אחד התפקידים החשובים ביותר של האדם אך מגיעים … להמשיך לקרוא

צפיות: 649, כניסות:
"בדרך לעצמי"

"בדרך לעצמי"

איך קם המיזם של "בדרך לעצמי"… שתי נשים חלמו חלום בו הן משלבות שתי אהבות. האחת לאדמה ולסלע והשנייה לרוח. כך נרקמו הטיולים של בדרך לעצמי. ביום נצעד בחוץ ובערב נצעד פנימה. ביום נטייל ונלמד אדמה, סלע ומים. בערב נצעד … להמשיך לקרוא

צפיות: 1195, כניסות:
להעשיר את התפריט בתבלינים "מחממים" – כמו: כורכום, שום, כמון ופלפל שחור. תבלינים אלו מחזקים את מערכת החיסון הכללית להרבות באכילת מזונות כתומים בימי החורף – כמו: גזר, בטטה, דלעת ודלורית. מזונות אלו מזינים את הגוף ומשפרים את החיסון. ארוחת בוקר מומלצת לחורף היא דייסת שיבולת שועל לעסות את כפות הרגליים במעט שמן שומשום – על פי רפואת האיורוודה ההודית, עיסוי כפות הרגליים והקרקפת בערב מחזק את הגוף (אגב, מריחת מעט שמן שומשום על החניכיים מעולה לטיפול בנסיגת חניכיים) להפחית צריכת מוצרי חלב, מזונות מטוגנים ומעובדים – המקשים על מערכת העיכול ומחלישים את המערכת החיסונית. כמו כן מומלץ להימנע ממאכלים מרים וחריפים בתקופת החורף ולהעדיף מאכלים מתוקים, חמוצים ומלוחים (במידה כמובן) לשתות תה זנגביל (ג'ינג'ר) עם דבש, קינמון וציפורן – מצוין לטיפול במחלות החורף השונות כמו גם לחיזוק הגוף והגנה מפניהן להרבות בשינה ולהפחית עיסוק בכושר – על פי הרפואה הסינית בחורף הגוף צריך לנוח ולהתחזק ולכן כדאי להשאיר את הפעילויות המאומצות לקיץ. כן מומלץ, על פי הרפואה ההודית, להגדיל תדירות קיום יחסי המין בחורף. הדבר מחזק את פעילות מערכת החיסון ומסייע למצב הנפשי לשתות יין אדום יבש – מעבר להשפעתו הטובה על הלב הוא נחשב כנוזל בריא בתקופת החורף. מומלץ לשלב בארוחות כבדות להוסיף שמן קוקוס לתפריט – שמן קוקוס הוא בעל תכונות אנטי ויראליות רבות עוצמה. מחסל וירוסי שפעת, הצטננות ועוד. יכול לשמש לטיגון או למריחה על פרוסה כמו מרגרינה. זהו שמן בריא שאף עושים בו שימוש להורדת משקל מומלץ לבשל ולאכול פטריות שיטאקי – יש להן כוח מחסן בלתי רגיל ללבוש בגדים עם צבעים מחממים כגון אדום או כתום – אלו משדרים לגוף אנרגיה מחזקת. כמו כן, מומלץ לחבוש כובע כיוון ש- 60% מחום הגוף אובד דרך הראש

שלושת הטיפים שיעשו לכם את היום בריא יותר

עפ"י הרפואה הסופית (של האיסלאם) אכילה לבד כמו אכילה עם השטן, אכילה בזוג כמוהה כאכילה עם דיקטטור ואכילה בקבוצה כמוהה כאכילה עם מלאכים. לתשומת ליבכם J מחקרים שנעשו בשנה האחרונה הוכיחו כי חצי כפית קינמון ביום עשוייה להועיל רבות במניעת … להמשיך לקרוא

צפיות: 692, כניסות:
להעשיר את התפריט בתבלינים "מחממים" – כמו: כורכום, שום, כמון ופלפל שחור. תבלינים אלו מחזקים את מערכת החיסון הכללית להרבות באכילת מזונות כתומים בימי החורף – כמו: גזר, בטטה, דלעת ודלורית. מזונות אלו מזינים את הגוף ומשפרים את החיסון. ארוחת בוקר מומלצת לחורף היא דייסת שיבולת שועל לעסות את כפות הרגליים במעט שמן שומשום – על פי רפואת האיורוודה ההודית, עיסוי כפות הרגליים והקרקפת בערב מחזק את הגוף (אגב, מריחת מעט שמן שומשום על החניכיים מעולה לטיפול בנסיגת חניכיים) להפחית צריכת מוצרי חלב, מזונות מטוגנים ומעובדים – המקשים על מערכת העיכול ומחלישים את המערכת החיסונית. כמו כן מומלץ להימנע ממאכלים מרים וחריפים בתקופת החורף ולהעדיף מאכלים מתוקים, חמוצים ומלוחים (במידה כמובן) לשתות תה זנגביל (ג'ינג'ר) עם דבש, קינמון וציפורן – מצוין לטיפול במחלות החורף השונות כמו גם לחיזוק הגוף והגנה מפניהן להרבות בשינה ולהפחית עיסוק בכושר – על פי הרפואה הסינית בחורף הגוף צריך לנוח ולהתחזק ולכן כדאי להשאיר את הפעילויות המאומצות לקיץ. כן מומלץ, על פי הרפואה ההודית, להגדיל תדירות קיום יחסי המין בחורף. הדבר מחזק את פעילות מערכת החיסון ומסייע למצב הנפשי לשתות יין אדום יבש – מעבר להשפעתו הטובה על הלב הוא נחשב כנוזל בריא בתקופת החורף. מומלץ לשלב בארוחות כבדות להוסיף שמן קוקוס לתפריט – שמן קוקוס הוא בעל תכונות אנטי ויראליות רבות עוצמה. מחסל וירוסי שפעת, הצטננות ועוד. יכול לשמש לטיגון או למריחה על פרוסה כמו מרגרינה. זהו שמן בריא שאף עושים בו שימוש להורדת משקל מומלץ לבשל ולאכול פטריות שיטאקי – יש להן כוח מחסן בלתי רגיל ללבוש בגדים עם צבעים מחממים כגון אדום או כתום – אלו משדרים לגוף אנרגיה מחזקת. כמו כן, מומלץ לחבוש כובע כיוון ש- 60% מחום הגוף אובד דרך הראש

10 טיפים להכנת הגוף לחורף

להעשיר את התפריט בתבלינים "מחממים" – כמו: כורכום, שום, כמון ופלפל שחור. תבלינים אלו מחזקים את מערכת החיסון הכללית להרבות באכילת מזונות כתומים בימי החורף – כמו: גזר, בטטה, דלעת ודלורית. מזונות אלו מזינים את הגוף ומשפרים את החיסון. ארוחת … להמשיך לקרוא

צפיות: 789, כניסות:
דר' טל כהן

10 טיפים לטיפול באין אונות

ג'ינסנג קוריאני – צמח מרפא שמשפר זרימת הדם ועשוי לסייע רבות. צמחי מרפא נוספים הידועים בטיפול בבעייה: צמח הדמיאנה והאשווגנדה (מהרפואה האיורוודית). יש להיוועץ במטפל טרם השימוש. חומצה אמינית L – ארגינין – משפרת זרימת הדם אכילת שיבולת שועל – … להמשיך לקרוא

צפיות: 609, כניסות:
פרשת השבוע

מבט לשבת חיי שרה חומש בראשית

בס"ד מבט לשבת חיי שרה חומש בראשית מעובד עפ"י שיחות הרבי מליובאוויטש רק "קליק" – לא מספיק רווק מושבע הפתיע את חבריו. זהו! הפעם הוא החליט סופית, הפעם זה רציני ממש! "מה"? נמאס לו מהנידנוד התמידי… אז הוא החליט סוף-סוף, … להמשיך לקרוא

צפיות: 683, כניסות:
דר' טל כהן

שלושת הטיפים שיעשו לכם את היום בריא יותר

שילוב של מיץ גזר עם מיץ סלק מסייע לטיפול בתסמונת המעי הרגיז תה מעלי זית (ניתן להשיג בתיונים) מסייע לגוף להתמודד נגד הוירוסים בחורף ומסייע גם באיזון הסוכר בדם ולחץ הדם גם כן מיד אחרי שקמים בבוקר התבוננו בכפות ידיכם … להמשיך לקרוא

צפיות: 511, כניסות: