10 טיפים לשיפור ושימור הזיכרון

אכילת דג סלמון, אבוקדו, אגוזי מלך וזרעי פשתן – עשירים בחומצות שומן מסוג אומגה 3,6 ו-9, החיוניות לתפקוד והמרצת פעילות המוח

הוספת כף לציטין לסלט – מכיל כולין ואינוזיטול התורמים לשיפור הזיכרון
כורכום ושום – תבלינים המכילים נוגדי חמצון רבי עוצמה השומרים על תאי המוח. בשימוש בני שבט הצ'ירוקי בצפון קרולינה כבר מאות שנים

ג'ינקו, בילובה, ג'ינסנג ותמצית קליפת עץ האורן – צמחי מרפא המשפרים את זרימת הדם למוח

אכילת גרעיני חמניות – עשירות באבץ ובמינרלים התורמים לחיזוק ולשימור הזיכרו

אכילת תרד וברוקולי – מכילים חומצה אלפא ליפואית המגנה על תאי המוח

הרחת עלי בזיליקום או שמן רוזמרין – מחדד את יכולת החשיבה והריכוז. זוהי שיטה שמאנית עתיקה ומקובלת בעולם

הקפדה על 7-8 שעות שינה ביממה – חשוב להפרשת הורמון הגדילה המשפיע על הפעילות המוחית במשך היום

ויטמין 12 B – מחסור בויטמין זה עלול גם כן לפגוע ברמת הזיכרון. ניתן להשלים ע"י אכילת בשר אדום או באמצעות כדורי מציצה מתחת ללשון

התעמלות למוח – יוצרת קשרים עצביים במוח, כמו: שחמט, קריאה, לימוד שפה חדשה, תשבצי היגיון ועוד…

דר' טל כהן (טלכו) בעל Phd ברפואה אלטרנטיבית (AM)מטעם האוניברסיטה לרפואה משלימה בקלקוטה שבהודו (הפועלת תחת הנחיות ארגון הבריאות העולמי ) ובוגר מספר מוסדות להשכלה בתחום הרפואה הטבעית בישראל ובחו"ל. בשש השנים האחרונות מקיים דר' טלכו מסע חוצה יבשות במטרה לחקור שיטות טיפול למחלות הנחשבות כחשוכות מרפא.

לומדים בריאות בעמק

סגור לתגובות.