10 טיפים להורדת לחץ ומתח

תה ירוק – 3 כוסות תה ביום יפעלו להורדת הורמוני הסטרס (קורטיזול ואנדרנלין)

ויטמין B – מאכלים עשירים בויטמין B (ירקות, פירות הדר) מסייעים לגוף להפחית מידת הלחץ באופן קבוע

תה קמומיל – 3 כוסות תה ביום להרגעת מערכת העצבים (אפשר גם: תה נענע ומליסה)

כפית דבש עם מזון מלכות – על בטן ריקה 'על הבוקר', מסייע בויסות מצב הרוח והתמודדות עם מצבי לחץ

חצי שעת שינה באמצע היום – מצויין להרגעת מערכת העצבים (אפשר להביא כרית מהבית ולהניח על שולחן
העבודה בזמן הפסקת הצהריים). אין לעבור בשינה יותר מחצי שעה מאחר ואז הגוף "צולל" לשינה עמוקה ממנה קמים "עייפים" יותר

תרגול חשיבה חיובית – חשיבה חיובית אינה לראות את הכל ורוד, אלא להגיב נכון לאירועים. התגובה היא שיוצרת תוצאה חיובית או שלילית לחיינו

תרגול יוגה, מדיטציה, טאי צ'י, צ'י קונג – תרגול על בסיס קבוע מחזק יכולת הגוף להתמודד עם מתחים וחרדות

הקפדה על 7-8 שעות שינה ביממה – משפיע על פעילות מערכת העצבים המרכזית ושומר על פעילות הורמונלית תקינה

להימנע מאלכוהול, קפה, וסיגריות – כל אלה מעודדים הפרשת הורמוני לחץ כמו קורטיזול ו"סוחטים" את בלוטת יותרת הכלייה

לאמץ חיית מחמד – הוכח במחקרים שחיות מחמד, כמו: כלב וחתול, מפחיתים המתחים משמעותית

דר' טל כהן (טלכו) בעל Phd ברפואה אלטרנטיבית (AM)מטעם האוניברסיטה לרפואה משלימה בקלקוטה שבהודו (הפועלת תחת הנחיות ארגון הבריאות העולמי ) ובוגר מספר מוסדות להשכלה בתחום הרפואה הטבעית בישראל ובחו"ל. בשש השנים האחרונות מקיים דר' טלכו מסע חוצה יבשות במטרה לחקור שיטות טיפול למחלות הנחשבות כחשוכות מרפא.

לומדים בריאות בעמק

סגור לתגובות.