10 טיפים להתמודדות עם אלרגיות

הקפדה על צירופי מזון – רצוי להימנע מצירופי מזון העשויים לעורר את האלרגיות כמו: בשר (אדום או עוף) וחלב, פירות ודגנים, חלב ויוגורט

הימנעות מגורמים אלרגניים – כמו: אבקות פרחים, עובש, שיער כלבים, בוטנים, בננות וכיו"ב

תרגול מדיטציה – אלרגיות רבות קשורות במתח נפשי. תרגול מדיטציה או תנוחות יוגה עשוי להקל משמעותית

להוסיף תבלינים למזון – כמו: כמון, שומר וגרעיני שומשום לבן. מסייע לעיכול תקין ולהפחתת אלרגיות למזון

תה טוסילאגו פארפארה – שתייה יום יומיות מקלה על שיעול כרוני או אלרגי ומקל על עוויתות במעיים

תה מקורנית – מרגיעה את תגובת המערכת החיסונית לאלרגיות. טוב גם נגד מחלות דרכי הנשימה. בטוח לשימוש

תה מסרפד – מעולה במקרים של קדחת השחת. נחשב כמחזק דם רב עוצמה

קוורציטין – אנטי-היסטמין המקל במצבי אלרגיה. נמצא בבצל ובתפוח עץ. מומלץ בשילוב ויטמין C כתוספי מזון

שמן פשתה – מפחית תגובות דלקתיות הקשורות לאלרגיות בזכות חומצות השומן מסוג אומגה 3

פרוביוטיקה – מסייע במניעת התפתחות האלרגיות והדלקות הנלוות

דר' טל כהן (טלכו) בעל Phd ברפואה אלטרנטיבית (AM)מטעם האוניברסיטה לרפואה משלימה בקלקוטה שבהודו (הפועלת תחת הנחיות ארגון הבריאות העולמי ) ובוגר מספר מוסדות להשכלה בתחום הרפואה הטבעית בישראל ובחו"ל. בשש השנים האחרונות מקיים דר' טלכו מסע חוצה יבשות במטרה לחקור שיטות טיפול למחלות הנחשבות כחשוכות מרפא.

לומדים בריאות בעמק

סגור לתגובות.