10 טיפים לטיפול בעצירות

שתיית כוס מים פושרים עם מיץ מחצי לימון טרי וכפית שמן זית לפני השינה – מטהר את הדם רב עוצמה ומשחרר ומונע עצירות ארוך טווח

שתיית 10-12 כוסות מים נקיים (מינרלים או מסוננים) במשך היום – שוטף את מערכת העיכול

אכילת קוואקר (שיבולת שועל) על בסיס מים ולא חלב – (בתוספת כפית קינמון ומעט צימוקים) כארוחת בוקר (אפשר להמתיק בכפית מולסה או דבש) – מזין מאוד, מסייע לעיכול ומוריד כולסטרול LDL בעשרות אחוזים

כפית זרעי פשתן טחונים או שתי כפיות שמן פשתה עם כוס מים על הבוקר – חומצות השומן והסיבים התזונתיים משפיעים על פעילות המעיים

אכילת גרעיני שומשום, בוטנים ואגוזי מלך – מזרזים את פעילות המעיים

פעילות גופנית המפעילה את שרירי הבטן (לשכב על הגב ולכופף הברכיים לכיוון הבטן)

טבילה באמבט מים חמים – מעולה בבעיות עצירות. יש לטבול כעשרים דקות

שעועית, תפוח אדמה ובצל – מאכלים מעוררי גזים העוזרים לתנועת המעי. כמו כן אכילת תאנים ושזיים יבשים שהושרו במים מספר שעות תסייע לשחרור העצירות

להעלות את הסרוטונין – עצירות נגרמת לרוב בשל ירידה בריכוז הסרוטונין במוח ולכן גם מתלוות לעצירות תחושות דיכדוך. יש

להקפיד על תזונה מלאה המכילה ויטמינים שמסייעים בהעלאת ריכוז הנוירוטרנסמיטור במוח

הפחתת צריכת הקפה והחלפתו בתה צמחים או מים – הקפאין מחמיר העצירות (וגם מזיק לעצמות ע"י שחרור סידן מהן… ל"מכורים":

השתדלו להגביל שתיית הקפה לעד כוס אחת ביום). שתיית קפה מר בשעת הצהריים מחזקת את הלב על פי הרפואה הסינית

דר' טל כהן (טלכו) בעל Phd ברפואה אלטרנטיבית (AM)מטעם האוניברסיטה לרפואה משלימה בקלקוטה שבהודו (הפועלת תחת הנחיות ארגון הבריאות העולמי ) ובוגר מספר מוסדות להשכלה בתחום הרפואה הטבעית בישראל ובחו"ל. בשש השנים האחרונות מקיים דר' טלכו מסע חוצה יבשות במטרה לחקור שיטות טיפול למחלות הנחשבות כחשוכות מרפא.

לומדים בריאות בעמק

סגור לתגובות.