10 טיפים לטיפול בתסמונת המעי הרגיז

זרעי פשתן – להוסיף זרעי פשתן טחונים לסלט. משפר את תהליך העיכול

הכנת כוס מיץ מכמויות שוות של סלק, מלפפון וגזר – משפר ומווסת את תנועתיות המעי
שתיית יוגורט על בסיס קבוע – משפר את תפקוד מערכת העיכול על ידי הוספת חיידקים פרוביוטים למערכת העיכול.
כרוב חמוץ יעיל גם כן לטובת מטרה זו

הוספת סיבים לתפריט היומי – מנקה את מערכת העיכול מרעלנים וחומרים המציקים למעיים
להעדיף ארוחות קטנות על פני ארוחות גדולות – מונע עומס על מערכת העיכול

הפחתת טבק – מגביר את תנועת המעי וכך גם קפה ומשקאות המכילים קפאין

שתיית מיצי ירקות – משפרים את פריסטלטיקת (תנועתיות) המעי

שתיית תה משורש זנגביל – מסדיר את פעילות מערכת העיכול. תה ממליסה, נענע וקמומיל יעילים גם כן

הורדת סוכרים מהתזונה – עודף סוכר תוסס במערכת העיכול ומהווה קרקע פורייה לחיידקים

אמבטיה חמה – משפרת את תנועתיות המעי. ניתן להוסיף תיון קמומיל לאמבט

דר' טל כהן (טלכו) בעל Phd ברפואה אלטרנטיבית (AM)מטעם האוניברסיטה לרפואה משלימה בקלקוטה שבהודו (הפועלת תחת הנחיות ארגון הבריאות העולמי ) ובוגר מספר מוסדות להשכלה בתחום הרפואה הטבעית בישראל ובחו"ל. בשש השנים האחרונות מקיים דר' טלכו מסע חוצה יבשות במטרה לחקור שיטות טיפול למחלות הנחשבות כחשוכות מרפא.

לומדים בריאות בעמק

סגור לתגובות.