10 טיפים להורדת משקל

להימנע משתיית משקאות קרים – מחלישים את מערכת העיכול. על פי הרפואה הסינית פוגעים ב"אש" העיכול

להימנע מאכילת מזון מטוגן – באופן טבעי מאט את תפקוד מערכת העיכול

שתיית תה מג'ינג'ר, מנטה או קינמון – משפרים את אש העיכול ומשפרים את "שריפת" הקלוריות. תרופה ידועה ברפואה ההודית המסורתית

ללמוד לאהוב את עצמך – רוב מקרי ההשמנה קשורים קשר הדוק לתחושת הערך העצמי

להקשיב למוזיקה במהלך האכילה – מוזיקה רגועה מאפשרת לעיסה ארוכה יותר. כמו כן מומלץ ללעוס כל מזון 32 פעמים על פי תורת היוגה. לעיסה ממושכת מאפשרת עיכול בריא ולא משמין

להימנע מאלכוהול ועישון – אלו מעוררים תאבון ומפרים את האיזון ההורמונלי בגוף

אכילת אצות – מכילות מינרלים רבים המסייעים לאיזון ההורמונים ומעשירות את הדם. יש לשים שתי כפות אצות ים על סלט ירקות כתבלין. מחזקים את בלוטת התריס, הממלאת תפקיד חשוב בתהליך חילוף החומרים בגוף

להימנע מקמח לבן ואורז לבן – אלו הופכים לסוכר פשוט עם ערך קלורי רב

תה ירוק – מעודד את הגוף לשרוף קלוריות. מומלץ לשתות 3 פעמים ביום. הוכר במחקרים כמונע סרטן

L-קרניטין – תוסף מזון המעודד שריפת קלוריות (להיוועץ במטפל/רופא בטרם השימוש)

דר' טל כהן (טלכו) בעל Phd ברפואה אלטרנטיבית (AM)מטעם האוניברסיטה לרפואה משלימה בקלקוטה שבהודו (הפועלת תחת הנחיות ארגון הבריאות העולמי ) ובוגר מספר מוסדות להשכלה בתחום הרפואה הטבעית בישראל ובחו"ל. בשש השנים האחרונות מקיים דר' טלכו מסע חוצה יבשות במטרה לחקור שיטות טיפול למחלות הנחשבות כחשוכות מרפא.

לומדים בריאות בעמק

סגור לתגובות.