10 טיפים לטיפול בתסמונת התשישות הכרונית

לטבול באמבט עם מלחי אפסום (מגנזיום) בכל בוקר ובכל ערב (מלח אנגלי) – עשוי להקל מאוד בתסמיני הבעייה

להרבות בשתיית מים – מטהר את הגוף מרעלים. לפחות שמונה כוסות מים טהורים ביום

שתיית תה עם ג'ינג'ר – מגביר חיוניות רב עוצמה ומחזק את הגוף

להימנע מאכילת מזונות מעובדים – כמו: קמח לבן, סוכר לבן ומלח. מחלישים את מערכות הגוף

60 נשימות עמוקות עם הזריחה מידי בוקר – תוך שלושה שבועות יחול שיפור ניכר. זוהי שיטה הנתמכת בעשרות עדויות מרפואות ממסורות שונות ברחבי העולם

ליטול קומפלקס ויטמיני B – חיוני להגברת האנרגיה בגוף. לויטמינים אלו חלק חשוב במנגנון יצירת האנרגיה בגוף ובמוח

לאכול יוגורט – מכיל חיידקים ידידותיים המונעים התפתחות בקטריות הקשורות במחלה

חשיפה לשמש רבע שעה ביום – חשיפת העור מעודדת יצירת ויטמין D בגוף. פעולה זו נלחמת בדיכאון, שהינו תופעה שכיחה בתסמונת התשישות הכרונית

פעילות גופנית 3 פעמים בשבוע – מכל סוג. מסייע להילחם בתסמונת היטב

קו אינזים Q10 – תוסף מזון מצוין לטיפול בבעיה (יש להיוועץ במטפל או רופא בטרם השימוש)

דר' טל כהן (טלכו) בעל Phd ברפואה אלטרנטיבית (AM)מטעם האוניברסיטה לרפואה משלימה בקלקוטה שבהודו (הפועלת תחת הנחיות ארגון הבריאות העולמי ) ובוגר מספר מוסדות להשכלה בתחום הרפואה הטבעית בישראל ובחו"ל. בשש השנים האחרונות מקיים דר' טלכו מסע חוצה יבשות במטרה לחקור שיטות טיפול למחלות הנחשבות כחשוכות מרפא.

לומדים בריאות בעמק

tal 10 טיפים לטיפול בתסמונת התשישות הכרונית

סגור לתגובות.