10 טיפים לטיפול בדלדול העצם

פעילות גופנית (משקולות) – מסייעת לדחוס את העצמות ולמנוע את התדרדרות המחלה

הגברת צריכת הסידן – מהמקורות הבאים: עלים ירוקים, סויה, סרדינים, ברוקולי ואגוזים. חלב פרה אינו מקור טוב לסידן עקב בעיות ספיגה

הגברת צריכת אומגה 3 – חומצות שומן אלו נמצאות בזרעי פשתן או בדגים: סלמון, בקלה והליבוט וחיוניות לשמירה על עצמות חזקות

להפחית צריכת קפאין ואלכוהול – קפאין ואלכוהול "משחררים" סידן מהעצמות ופוגעים באיזון ההורמונלי בגוף החשוב לשמירה על העצמות

להפחית אכילת בשר אדום – מפחית ספיגת הסידן בגוף

להימנע מחשיפה לעישון – עשן הסיגריות גורם לפגיעה בצפיפות העצם

אכילת אגוזים ושקדים – מכילים מגנזיום החשוב לתהליך קליטת הסידן בגוף

חשיפת העור רבע שעה ביום לפחות לאור השמש – חשיפת העור לשמש מספר דקות ביום חיונית לייצור ויטמין D, החיוני לשמירת צפיפות העצם (מתפקד כ"דבק")

אכילת זרעי חמניות – מכילים אבץ. מינרל זה חיוני לשמירה על צפיפות העצם

לוודא שלא קיימים חוסרים ביסודות הבאים וליטול בהתאם להמלצת מטפל/רופא באם יש צורך: בור, צורן, ויטמין K, ויטמין D, סידן, מגנזיום, ויטמין B12, ויטמין B6 וחומצה פולית

דר' טל כהן (טלכו) בעל Phd ברפואה אלטרנטיבית (AM)מטעם האוניברסיטה לרפואה משלימה בקלקוטה שבהודו (הפועלת תחת הנחיות ארגון הבריאות העולמי ) ובוגר מספר מוסדות להשכלה בתחום הרפואה הטבעית בישראל ובחו"ל. בשש השנים האחרונות מקיים דר' טלכו מסע חוצה יבשות במטרה לחקור שיטות טיפול למחלות הנחשבות כחשוכות מרפא.

לומדים בריאות בעמק

tal 10 טיפים לטיפול בדלדול העצם

סגור לתגובות.