כללי הזהב לסיוע בטיפול באינסומניה

תה קמומיל – מרגיע ומסייע ביצירת התנאים להירדמות ולשינה עמוקה יותר

שמן לבנדר – לטפטף כמה טיפות על הכרית או על ידי מפיץ אדים או באמבט

שיפור סביבת השינה – השתמשו בכרית ממאה אחוז כותנה, אל תדליקו טלוויזיה בחדר, הסתירו מראות חשופות

לשתות חלב חם לפני השינה – מכיל טריפטופן המגביר שינה

גרעיני דלעת וחמניות – מכילים גם כן טריפטופן המסייע ליצירת סרוטונין ומלטונין

לנסות לישון על כריות מכוסמת – מסייעות גם כן לשיפור השינה

ד"ר טל כהן

דר' טל כהן (טלכו) בעל Phd ברפואה אלטרנטיבית (AM)מטעם האוניברסיטה לרפואה משלימה בקלקוטה שבהודו (הפועלת תחת הנחיות ארגון הבריאות העולמי ) ובוגר מספר מוסדות להשכלה בתחום הרפואה הטבעית בישראל ובחו"ל. בשש השנים האחרונות מקיים דר' טלכו מסע חוצה יבשות במטרה לחקור שיטות טיפול למחלות הנחשבות כחשוכות מרפא.

בעמק – גוף ונפש, בעמק יזרעאל

סגור לתגובות.