עשרת כללי הזהב לטיפול בנחירות קלות מאת דר' טל כהן – מומחה לרפואה משלימה

לתפור כדור טניס לחולצת בגב (בפיג'מה) – גורם לשינה על הצד, מונע שינה על הגב ובכך נמנעות הנחירות

להשתמש במכשיר אדים או במפיץ על ידי הוספת טיפות משמנים אתריים – כמו: אקליפטוס, מנטה, אורגנו, אורן ורוזמרין. אלו מסייעים בפתיחת הנשימה ובהקלה על הנחירות במידה והסיבה קשורה באף סתום. שימוש במכשיר אדים גם ללא ארומתרפיה חשוב על מנת לשמור את האוויר לח

למרוח מעט משחת שיניים בטעם מנטה על החניכיים – גורם לשמירת הלחות בפה. יובש נחשב לעוד גורם לנחירות

להפחית במשקל – נחירות רבות קשורות קשר ישיר להשמנת יתר. אין דרך לעקוף זאת למעט להוריד המשקל

להפסיק לעשן – גורם לדרכי הנשימה להיסתם יותר מהרגיל ולכן מומלץ להפחית ואף להפסיק לחלוטין. צריכת אלכוהול עודפת גם כן תחמיר את התופעה

לשקול טיפול בהיפנוזה – נמצא יעיל גם כן לטיפול בתופעה

להפחית אכילת מוצרי חלב פרה – מעוררים ליחה ומקשים על מערכת הנשימה

להתחיל לשיר – מאמן את שרירי הגרון ומחזק אותם

לשתות תה מנטה ולהוסיף שמן אקליפטוס לאמבטיה – עוזר להכחדת הנחירות

לאכול פרוסת לחם עם ממרח כלשהו לפני השינה – תרופה עממית טובה לפתיחת דרכי האוויר

ד"ר טל כהן

http://www.drtalcohen.com/

דר' טל כהן (טלכו) בעל Phd ברפואה אלטרנטיבית (AM)מטעם האוניברסיטה לרפואה משלימה בקלקוטה שבהודו (הפועלת תחת הנחיות ארגון הבריאות העולמי ) ובוגר מספר מוסדות להשכלה בתחום הרפואה הטבעית בישראל ובחו"ל. בשש השנים האחרונות מקיים דר' טלכו מסע חוצה יבשות במטרה לחקור שיטות טיפול למחלות הנחשבות כחשוכות מרפא.

סגור לתגובות.