למה כדאי להוסיף לתזונה קינמון?

"לומדים בריאות" – למה כדאי להוסיף לתזונה קינמון?
מאת דר' טל כהן (מומחה לרפואה משלימה)

במחקר שנעשה בחיפה לפני כשנה עלה כי צריכת חצי כפית קינמון ביום יכולה לסייע במניעת מחלת האלצהיימר. לקינמון ידועות תכונות בריאותיות רבות משך אלפי שנים וזהו מחקר משמעותי ראשון התומך בכך. הוסיפו קינמון לדבש, לתפוח עץ, לסלט או לכל דבר ושפרו בריאותכם. מומלץ לטחון את הקינמון באופן עצמאי על מנת לשמור על טריותו ואיכותו
ד"ר טל כהן

דר' טל כהן (טלכו) בעל Phd ברפואה אלטרנטיבית (AM)מטעם האוניברסיטה לרפואה משלימה בקלקוטה שבהודו (הפועלת תחת הנחיות ארגון הבריאות העולמי ) ובוגר מספר מוסדות להשכלה בתחום הרפואה הטבעית בישראל ובחו"ל. בשש השנים האחרונות מקיים דר' טלכו מסע חוצה יבשות במטרה לחקור שיטות טיפול למחלות הנחשבות כחשוכות מרפא.

לחיות בריא בעמק

סגור לתגובות.